Ο Δήμος Βορείων Τζουμέρκων θα προβεί, για την κάλυψη εποχικών αναγκών, στην πρόσληψη για διάρκεια 8 μηνών ενός υπαλλήλου με ειδικότητα Χειριστή Μηχανημάτων.
Η πρόσληψη θα γίνει μέσω ΑΣΕΠ, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Η προθεσμία για κατάθεση αιτήσεων και δικαιολογητικών στα ΚΕΠ του Δήμου είναι από 11 έως 20 Δεκεμβρίου.
Η σχετική ανακοίνωση:
Η πρόσληψη θα γίνει μέσω ΑΣΕΠ, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Η προθεσμία για κατάθεση αιτήσεων και δικαιολογητικών στα ΚΕΠ του Δήμου είναι από 11 έως 20 Δεκεμβρίου.
Η σχετική ανακοίνωση:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Πράμαντα 06-12-2013
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Αριθ.
Πρωτ.: 15031
ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
Δ/ΝΣΗ:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
υπ' αριθμ. ΣΟΧ 2/2013
για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ο Δήμος Βορείων Τζουμέρκων
Έχοντας
υπόψη:
1.
Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν.2190/1994, «Σύσταση
ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης»
(ΦΕΚ 28/τ.Α΄/3-4-1994), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
2.
Τις διατάξεις του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ
87/τ.Α΄/7-6-2010), όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
3.
Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν.4057/2012 «Πειθαρχικό
Δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων
Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54/τ.Α΄/14-3-2012).
4.
Τις διατάξεις του άρθρου 12 παρ. 14 του Ν.4071/2012
«Ρυθμίσεις για την τοπική ανάπτυξη , την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη
διοίκηση Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ»
(ΦΕΚ 85/τ.Α΄/14-4-2012).
5.
Την υπ΄αριθμ.57/14-3-2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων με θέμα: «Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ιδιωτικού
δικαίου ορισμένου χρόνου».
6.
Tο
υπ΄αριθμ.16079/3600/18-4-2013 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας με θέμα «Εισηγητική ΄Εκθεση για πρόσληψη προσωπικού
(ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου), για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού
χαρακτήρα στους Καλλικράτειους Δήμους των Νομών Ιωαννίνων, ΄Αρτας, Θεσπρωτίας,
στο Σύνδεσμο Ύδρευσης Λεκανοπεδίου Ιωαννίνων (Σ.Υ.Λ.Ι.) και στον Αναγκαστικό
Σύνδεσμο Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης Διαχειριστικής Ενότητας
Περιφέρειας Ηπείρου».
7.
Την υπ΄αριθμ.οικ.21306/27-5-2013 Κοινή
Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής
Διακυβέρνησης και Αναπληρωτή Οικονομικών, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων του άρθρου 12
παρ.14 του ν.4071/2012 (ΦΕΚ85/τ.Α΄/11-4-2012), σύμφωνα με το
υπ΄αριθμ.οικ.20844/27-5-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα:
«Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου
χρόνου ανταποδοτικού χαρακτήρα».
8.
Την υπ΄αριθμ.253/30-9-2013 απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων με θέμα: «Καθορισμός ειδικοτήτων
προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ανταποδοτικού
χαρακτήρα».
9.
Το υπ΄αριθμ.63526/13007/25-10-2013 έγγραφο της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα «Έλεγχος νομιμότητας της
υπ΄αριθμ.253/2013 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Βορείων Τζουμέρκων».
10.
Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Βορείων
Τζουμέρκων (ΦΕΚ 573/τ.Β΄/8-2-2013).
11.
Την υπ΄αριθμ.6130/25-4-2013 βεβαίωση του Δημάρχου Βορείων
Τζουμέρκων για τον συνολικό πληθυσμό του εν λόγω Δήμου.
12.
Την υπ΄αριθμ.6129/25-4-2013 βεβαίωση του Δημάρχου Βορείων
Τζουμέρκων για την ύπαρξη των σχετικών πιστώσεων.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά ενός (1) ατόμου για την κάλυψη
αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, που εδρεύει στα
Πράμαντα Νομού Ιωαννίνων, και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα,
ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα
αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ
ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)
|
|||||
Κωδικός
θέσης
|
Υπηρεσία
|
Έδρα υπηρεσίας
|
Ειδικότητα
|
Διάρκεια σύμβασης
|
Αριθμός
ατόμων
|
101
|
ΔΗΜΟΣ
ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
|
ΠΡΑΜΑΝΤΑ
Ν.
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
|
ΔΕ
ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ (JCB)
|
8
ΜΗΝΕΣ
|
1
|
ΠΙΝΑΚΑΣ
Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης)
|
|||
Κωδικός
θέσης
|
Τίτλος
σπουδών
και
λοιπά
απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα
|
||
101
|
|
Οι υποψήφιοι
της ανωτέρω ειδικότητας πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων
καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
1. ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες
για 4 μήνες ανεργίας και 75 μονάδες ανά μήνα ανεργίας άνω των 4 μηνών, με
ανώτατο όριο τους 12 μήνες)
μήνες
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12 και άνω
|
μονάδες
|
0
|
0
|
0
|
200
|
275
|
350
|
425
|
500
|
575
|
650
|
725
|
800
|
2. ή 3. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων
|
3*
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
….
|
μονάδες
|
150
|
200
|
250
|
300
|
350
|
400
|
450
|
500
|
550
|
600
|
….
|
*αφορά μόνο
τις ειδικές περιπτώσεις πολυτεκνίας
με τρία (3) τέκνα
4. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και 50
μονάδες για το τρίτο)
αριθμός τέκνων
|
1
|
2
|
3
|
μονάδες
|
30
|
60
|
110
|
5. ή 6. ΓΟΝΕΑΣ Η΄ ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (50 μονάδες για κάθε
τέκνο)
αριθμός τέκνων
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
….
|
μονάδες
|
50
|
100
|
150
|
200
|
250
|
….
|
7. ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ
ΤΙΤΛΟΥ (για ΠΕ και ΤΕ οι μονάδες του
βασικού τίτλου με 2 δεκαδικά ψηφία πολλαπλασιάζονται με το 40, ενώ για ΔΕ με το
20)
κατηγορίες
ΠΕ & ΤΕ
|
5
|
…
|
5,5
|
…
|
6
|
…
|
6,5
|
…
|
7
|
…
|
7,5
|
…
|
8
|
…
|
8,5
|
…
|
9
|
…
|
9,5
|
…
|
10
|
κατηγορία ΔΕ
|
10
|
…
|
11
|
…
|
12
|
…
|
13
|
…
|
14
|
…
|
15
|
…
|
16
|
…
|
17
|
…
|
18
|
…
|
19
|
…
|
20
|
μονάδες
|
200
|
…
|
220
|
…
|
240
|
…
|
260
|
…
|
280
|
…
|
300
|
…
|
320
|
…
|
340
|
…
|
360
|
…
|
380
|
…
|
400
|
8. ΕΜΠΕΙΡΙΑ (7
μονάδες ανά μήνα εμπειρίας και έως 60 μήνες)
μήνες εμπειρίας
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
…
|
57
|
58
|
59
|
60 και άνω
|
μονάδες
|
7
|
14
|
21
|
28
|
35
|
42
|
49
|
56
|
63
|
70
|
77
|
84
|
91
|
98
|
…
|
399
|
406
|
413
|
420
|
ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ
Για
τη θέση με κωδικό 101, προτάσσονται
των λοιπών υποψηφίων, που ανήκουν στον
ίδιο πίνακα προσόντων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν,
οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων Νομού Ιωαννίνων.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΕ
Ως
βαθμολογούμενη εμπειρία για τον παρακάτω κωδικό θέσεως νοείται η απασχόληση
με σχέση εργασίας ή σύμβαση έργου στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άσκηση
επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα συναφή
με το αντικείμενο της προς πλήρωση θέσης.
|
||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ
|
|
101
|
|
Οι
τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας για όλες τις ειδικότητες περιγράφονται
αναλυτικά στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ)» (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της
εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν, νομίμως
επικυρωμένα, όλα τα απαιτούμενα από
την παρούσα ανακοίνωση και το «Παράρτημα
ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» δικαιολογητικά.
Κατά τα λοιπά ισχύουν τα
οριζόμενα στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ)».
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά την τελευταία
αναμόρφωση του ανωτέρω Παραρτήματος με σήμανση έκδοσης «27-9-2013»
επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, τροποποιήσεις σχετικές με τα δικαιολογητικά που
απαιτούνται για την απόδειξη των κριτηρίων της ανεργίας (για ανέργους που
παρακολουθούν προγράμματα του ΟΑΕΔ, κ.λ.π.), της πολυτεκνικής και μονογονεϊκής
ιδιότητας (ως προς τη δήλωση για την πρόσληψη άλλου μέλους της ίδιας
οικογένειας), της μονογονεϊκής ιδιότητας (σε περίπτωση διάστασης γονέων) και
της μερικής απασχόλησης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει
υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν.
2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες
τοπικές εφημερίδες του νομού, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία
εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή
δύο (2) φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου
Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «27-9-2013» να γίνει στο χώρο των ανακοινώσεων
του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων. Θα συνταχθεί και σχετικό
πρακτικό ανάρτησης στο φορέα
(σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα
αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ στο fax: 210 6467728 ή
213 1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση
με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.3
και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως,
είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει
την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη
επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Πράμαντα Ιωαννίνων ΤΚ 44001, απευθύνοντάς
την στο Δήμο Βορείων Τζουμέρκων υπόψιν κ Μεράντζα Παναγιώτας (τηλ.
επικοινωνίας: 2659 3 60212). Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων
ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που
φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην
αίτηση των υποψηφίων.
Η προθεσμία
υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10)
ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας
σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και
στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν
μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες.
Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα
των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στο
δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και
συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα
αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ)·
γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην
ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα
οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα
έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις
αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του νόμου (όπως
αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα της ανακοίνωσης). Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με
σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
1. Προηγούνται
στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και ακολουθούν οι έχοντες τα
επικουρικά (Α΄, Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).
2. Η κατάταξη μεταξύ των υποψηφίων που έχουν τα ίδια
προσόντα (κύρια ή επικουρικά) γίνεται
κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική
βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας, αριθμός τέκνων πολύτεκνης
οικογένειας, αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκές οικογένειες, βαθμός τίτλου
σπουδών, εμπειρία).
3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας
υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες
μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος
ανεργίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες
στο δεύτερο κριτήριο (αριθμός τέκνων
πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η
σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
ΠΡΟΣΟΧΗ:.
Για τη θέση με κωδικό 101, προτάσσονται
των λοιπών υποψηφίων, που ανήκουν στον ίδιο πίνακα προσόντων, ανεξάρτητα από το
σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι μόνιμοι
κάτοικοι του δήμου Βορείων
Τζουμέρκων Νομού Ιωαννίνων.
Το κώλυμα της 24μηνης απασχόλησης (άρθρο 6 παρ. 1 του π.δ 164/2004) δεν υφίσταται στην περίπτωση ΟΤΑ α΄
βαθμού (Δήμος), ο οποίος σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα
«Καλλικράτης») συστάθηκε από τη συγχώνευση δύο ή περισσοτέρων Δήμων ή
Κοινοτήτων, όπως εν προκειμένω.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το ανωτέρω κώλυμα θα
υφίσταται στην περίπτωση συμπλήρωσης απασχόλησης 24 μηνών (μετά την 1.1.2011)
στο νέο δήμο.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα
αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο κατάστημα των
γραφείων μας, τους οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα
με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί από
δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ στο fax: 210 6467728 ή
213 1319188.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους
ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης
μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) η
οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή
αποστέλλεται με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ Αποκεντρωμένο Τμήμα Θεσσαλονίκης (Λεωφ. Γεωργικής Σχολής
65, κτίριο ZEDA, Τ.Κ. 570 01 Θέρμη) και, για
να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου πενήντα ευρώ (50 €) που
εκδίδεται από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.). Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν
ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να
αποστείλει στο ΑΣΕΠ εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών φωτοαντίγραφα των
αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά
των πινάκων κατάταξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως
μετά την κατάρτιση των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει
αυτεπάγγελτου ή κατ΄ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των
υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά
από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει
της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για
την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση
από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της
σύμβασής τους, αντικαθίστανται με
άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας
ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που
προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω
αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό
διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης
διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
Υποψήφιοι που
επιλέγονται για πρόσληψη, προκειμένου
να ελεγχθεί εκ νέου το κώλυμα της οκτάμηνης απασχόλησης, πρέπει κατά την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων
τους να υποβάλουν στο φορέα υπεύθυνη
δήλωση κατά το άρθρο 8 του ν.1599/1986 στην οποία
να δηλώνουν ότι από την ημερομηνία
υποβολής της αίτησης συμμετοχής τους στη διαδικασία έως και την ημερομηνία
πρόσληψης δεν έχουν απασχοληθεί
ή έχουν απασχοληθεί (δηλώνεται το χρονικό διάστημα απασχόλησης) με σύμβαση
εργασίας ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή
πρόσκαιρων αναγκών σε φορέα του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα
του άρθρου 1 παρ. 1 του ν.3812/2009. Σε περίπτωση μη
υποβολής της ανωτέρω υπεύθυνης δήλωσης, η σχετική απόφαση πρόσληψης
ανακαλείται. Εάν η δήλωση είναι ψευδής ή ανακριβής, η σύμβαση εργασίας είναι
αυτοδικαίως άκυρη και η πρόσληψη ανακαλείται υποχρεωτικά. Στις ανωτέρω
περιπτώσεις, οι επιλεγέντες ή προσληφθέντες υποψήφιοι αντικαθίστανται με άλλους
από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας,
κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ
ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης
αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «27-9-2013», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης–υπεύθυνης δήλωσης με
κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.3,
σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια
κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή
τους στη διαδικασία επιλογής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο
Παράρτημα αυτό, μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται
και για την αναζήτηση του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών φορέων à Εποχικού (ΣΟΧ).
Ο Δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων
Σεντελές Ιωάννης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πληροφορίες: κ. Ι. Λουκάς
Τηλέφωνο: 2310 474603
Fax: 2310
474621
E-mail: loukasep@hotmail.com
|
Θεσσαλονίκη 6
Δεκεμβρίου 2013
Αριθ. Πρωτ.: Θ.
2556
ΠΡΟΣ
Δήμο Β. Τζουμέρκων
Πράμαντα Ν.
Ιωαννίνων
44001 Πράμαντα
|
ΘΕΜΑ: Έγκριση Ανακοίνωσης.
Σχετικό έγγραφο φορέα: Η αριθ. ΣΟΧ 2/15031/6-12-2013 ανακοίνωση.
.
Eγκρίνεται η συνημμένη στο παρόν υπ΄
αριθμ. ΣΟΧ2/2013 ανακοίνωση του φορέα σας, κατόπιν
διορθώσεων του ΑΣΕΠ, για σύμβαση/ εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου
χρόνου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του ν.2190/1994, όπως αυτό
τροποποιήθηκε και ισχύει.
Περίληψη της διορθωμένης ανακοίνωσης πρέπει να δημοσιευθεί σε δύο ημερήσιες ή
εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του
νομού, εφόσον εκδίδονται.
Ιδιαιτέρως τονίζεται, ότι ο
φορέας σας δεν έχει δικαίωμα οποιασδήποτε τροποποίησης ή συμπλήρωσης του
κειμένου της ανακοίνωσης, με ποινή ακύρωσης
αυτής, χωρίς προηγούμενη έγγραφη ενημέρωση του ΑΣΕΠ, προκειμένου να
εγκριθούν ή όχι οι τυχόν προτεινόμενες αλλαγές. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία αυτή θα πρέπει
να λάβει χώρα πριν την ανωτέρω δημοσίευση του κειμένου της περίληψης στον
ημερήσιο τύπο.
Ο φορέας σας έχει δικαίωμα
ακύρωσης της εγκριθείσας ανακοίνωσης, υπό την προϋπόθεση ότι το γεγονός αυτό
θα πρέπει να λάβει χώρα πριν τη δημοσίευση της περίληψής της στον
ημερήσιο τύπο και με την υποχρέωση της έγγραφης, εκ μέρους σας, ενημέρωσης του
ΑΣΕΠ, επισημαίνοντας σχετικά ότι η περίληψη της ανακοίνωσης δεν έχει
δημοσιευθεί.
Επίσης σας υπενθυμίζουμε ότι:
α) Με την ανάρτηση της διορθωμένης ανακοίνωσης αναρτάται
υποχρεωτικά και το ισχύον
στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου
Χρόνου (ΣΟΧ)» και εφόσον απαιτείται από τα οριζόμενα στην οικεία ανακοίνωση
και τα ισχύοντα στην
ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ «Ειδικά Παραρτήματα (Α1) Απόδειξης Χειρισμού Η/Υ ή/και (Α2)
Απόδειξης Γλωσσομάθειας».
β) Οι πίνακες κατάταξης και
βαθμολογίας των υποψηφίων εκδίδονται, για κάθε κατηγορία εκπαίδευσης, σύμφωνα
με τα υποδείγματα τα οποία είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (διαδρομή
:ΦΟΡΕΙΣ → Υποδείγματα → Εποχικού Προσωπικού (ΣΟΧ) → Βοηθητικά Προγράμματα
Κατάταξης (ΣΟΧ) και Υποδείγματα).
Τέλος επισημαίνεται ότι πρέπει:
1) Να αποστείλετε στο ΑΣΕΠ αυθημερόν,
μέσω του e-mail ή του fax που αναφέρει η ανακοίνωση, τα πρακτικά ανάρτησης της ανακοίνωσης και ανάρτησης των πινάκων κατάταξης στο
κατάστημα της υπηρεσίας σας, αναφέροντας σε καθένα από αυτά:
(ι) τον αριθμό πρωτοκόλλου και την ημερομηνία του φορέα που αναγράφεται
στην εγκριθείσα ανακοίνωση και
(ιι) το όνομα του υπαλλήλου του ΑΣΕΠ, ο οποίος χειρίστηκε τον σχετικό
φάκελο.
2) Να τηρήσετε τις
προθεσμίες αποστολής στο ΑΣΕΠ: α) των πινάκων κατάταξης, συνοδευόμενων από τα
ανωτέρω πρακτικά ανάρτησης στον φορέα σας και στο δήμο, τις δύο εφημερίδες του
νομού και την απόφαση πρόσληψης και
β) των αιτήσεων και των
δικαιολογητικών σε φωτοαντίγραφα των ενισταμένων σε περίπτωση ενστάσεων, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην οικεία
ανακοίνωση.
Με εντολή Προέδρου
Η Προϊσταμένη Τμήματος
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΡΕΠΑ
Συν: Διορθωμένη Ανακοίνωση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου